Andrea

4143 Dornach

Qualifications and mobility

Can take care of the following species
Dogs, Small mammals, Reptiles, Horses, Fish and others

Personal description

Hallo! Mein Name ist Andrea, ich komme aus Brasilien. Ich bin in Dornach und studiere am Goetheanum Antroposofia als Ergänzungskurs für mein Waldorfpädagogikstudium. Neben der Liebe zu Kindern habe ich eine große Liebe zu Tieren und Erfahrung mit ihnen, da ich immer einen Hund im Haus hatte und während meines ersten Biologiestudiums einige Stationen in der Betreuung von Wildtieren gemacht habe. Ich habe als Dogwalker in Brasilien gearbeitet und ich habe einige Hunde in meinem Haus beherbergt. Sie können sicher sein, dass ich mich mit viel Liebe und Sorgfalt um Ihr Haustier kümmern werde. Ich spreche Portugiesisch, Englisch und Spanisch.

Hello! My name is Andrea, I’m from Brazil. I am in Dornach studying at the Goetheanum Antroposofia as a complementary course for my Waldorf pedagogy studies. In addition to love for children I have great love for animals, and experience with them because I always had a dog in my house and during my first degree in biology I did some stages of care for wild animals. I worked as a dogwalker in Brazil and I hosted some dogs in my house. You can be sure that I will care for your pet with great love and care. I speak Portuguese, English and Spanish.

Would you like to see the full profile of Andrea?

Sign up now. It will only take a few seconds.