Desirée

6005 Luzern

Qualifications and mobility

Can take care of the following species
  • Dogs
  • Cats
  • Small mammals
  • Birds
  • Reptiles

Personal description

Mein Name ist Desiree, ursprünglich aus Schweden, aber gerade hierher nach Luzern gezogen. Ich liebe Tiere seit meiner Geburt und bin umgeben von verschiedenen Arten von Tieren aufgewachsen. So war es für mich selbstverständlich, dass ich in der Schule Tierpflege studiere. Ich habe auch einige Jahre in einer Tierklinik gearbeitet, wo ich täglich mit Hunden, Katzen und anderen Kleintieren in Kontakt war.

Ich sehe mich selbst als eine sehr einfühlsame, geduldige, flexible und verantwortungsbewusste Person. Haben Sie irgendwelche Fragen? Ich würde mich freuen, von Ihnen zu hören.

---

My name is Desiree, originally from Sweden, but just moved here to Luzern. I have loved animals since birth and I grew up surrounded by different kinds of animals. So it was natural for me to study animal care in school. I also worked at an animal hospital for some years, where I was in contact with dogs, cats, and other small animals daily.

I see myself as a very sensitive, patient, flexible, and responsible person. Do you have any questions..? I would love to hear from you.

Would you like to see the full profile of Desirée?

Sign up now. It will only take a few seconds.